Nu är det slut på det roliga....

Min kamera fungerar inte så det kan inte bli mycket bilder här. Jag har börjat ordna så att jag kanske kan komma igång att fota snart igen. Får se om jag kanske kan få som jag vill. Men hur troligt är det? Når kan väl aldrig gå min väg fullt ut?

Samtidigt som jag sitter och gråter blod över alla räkningar denna månaden (jävla csn som ruinerar en) så har jag vunnit en auktion på Tradera. Hm... Jag som har shoppingförbud... Dessa snygga armvärmare kommer förhoppningsvis snart hem till mig!
image823


Snygga!


Så för kort från helgen får jag hänvisa till Helens blogg, trots att hon är så taskig och lägger upp DÅLIGA bilder på oss.

Och idag är det städning och My Chemical Romance som gäller i nån timme nu.

Kommentarer
Postat av: Helen

vadå dåliga bilder...?? sorry... jag tycker att alla är vackra på de bilderna som jag lägger upp... hihi

2008-02-26 @ 18:30:42
URL: http://kjellin.blogg.se
Postat av: Chassen

ÅH VILKA FINA!!
JA KNULLA MCR!

2008-02-28 @ 00:57:02
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0