Mys, mys, mys

Denna söndagen förgylldes av min underbara vän Chassen. När jag väl slet mig från datorn så åkte jag och hämtade Chassen så hon hann lägga på brev innan lådan tömdes. Vi ringde och beställde lite mat och åkte och bytte bil. Några strög medan vi väntade på maten och sen åkte vi hem till henne. Det var mat, kakor, cola, kaffe, Singing Bee, Wallander, cig och massa mys.

Eftersom vi inte lyckades ta en enda bild på oss som vi var nöjda med så kommer en bild från förra veckans söndagsmys istället.

image808

Dagens låt: Lyssna till ditt hjärta- Friends

Kommentarer
Postat av: Chassen

Du är bäst!
Älskar dig vännen =)

2008-02-18 @ 15:37:00
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0