Mmm

Idag kommer nog bli en riktigt skön dag. Efter några få timmars sömn är jag nu uppe för att få massage om ca 45 min för att därefter åka till Pilorum och få en helt ny frisyr. Därefter ska jag kanske träffa Jojjo på en fika på stan.

Igår var det måndagsmys hos Nanna som hade bakat. Dels chokladbollar men även sockerkaka med daim i. Riktigt skönt var det att slappa hos henne. Dock var filmen vi såg ingen höjdare alls. Den var riktigt konstig men ändå fortsatte vi att titta för att försöka finna lite logik eller nåt kanske men inget sånt kom. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad filmen hette.

Frukosten idag bestod av en riktigt god apelsin, vill inte äta massor precis innan massagen. Dags att ta sig i kragen och göra sig klar för den brutala massagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0