Kort och svart

Igår njöt jag riktigt. Först massage, riktigt hårdhänt massage, riktigt skönt men ändå riktigt ajaj ibland. Därefter drog jag fram till stan för att få håret klippt. När jag var klar så gick jag runt på stan lite och letade födelsedagspresent till älskade bror, Grattis på födelsedagen! När jag var klar med det satte jag mig på Lilla Blå och väntade på Jojjo och Eldor. Messade lite med förra inneboende, Helen, som var på stan och kom och fikade med mig.

Riktigt trött åkte jag hem till syrran och låg på hennes soffa i några timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. Så som två systrar som älskar varandra gör.

Väl hemma kom Jojjo förbi och vi färgade hår. Och rökte och pratade. När hon hade gått la jag mig på soffan där jag legat tills i morse. Myssoffan är världens bästa soffa!

Nu på morgonen var Christer förbi med mina nya bänkskivor. Ska bara försöka få dit dom med.


Kommentarer
Postat av: Chassen

MEN BABY, VART ÄR DITT HÅR!!?!
SHIT, VAD COOLT.. SKITSNYGGT. ÅSA NÄSTAN LIKA SNYGG SOM CHASSEN =P hehe

2008-02-06 @ 17:47:46
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0