Kalas

Idag tog rosthögen mig till Tidaholm för att vara med på Sagas barnkalas. I natt är det nämligen 6 år sedan vi åkte in till bb och Saga föddes på morgonen. Så det är alltså egentligen först imorgon hon fyller.
Kalaset var på Barnens Hus. Det var paket, lek, fika och massa maskeraddräkter. Jag var inofficiell klädhållare och allt var bara jättetrevligt! Dock går tiden väldigt långsamt till slut efter några timmars lek... Tur att det finns maskeraddräkter som kunde underhålla oss vuxna med. Hedvig hade väldigt kul åt att se mig i alla dräkter. Barnen med... Fick jaga dom när jag var utklädd till trollkarl, men jag fick inte vara bland kuddarna för det var deras bo. Barn och deras regler...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0