Inflyttningsfest med SingStar

Igår var det dags för Cizzi och Mikes inflyttningsfest. Jag och Chassen kom ca en halvtimme efter festen börjat med en liten gåva till det nyblivna samboparet, en flaska bubbelvin och ett grattiskort. GuitarHero spelades för fullt men det dröjde inte länge förrän SingStar kom fram och nästan alla visade sina talanger, antingen bra eller mindre bra, i sång. Då jag fortfarande inte är bra från min förkylning så lyckades jag sjunga mig hes på tre sånger. Alkoholen flödade, massa daim, chips och salta pinnar på bordet.

Svärdet kom fram när Bitch sjöng När vindarna viskar ditt namn, Texas visade att man faktiskt kan headbanga till Hos dig är jag underbar med Patrik Isaksson och vanan trogen så mäter Mike något. Om någon vet vad det är han mäter kan ni ju höra av er för det vet varken jag eller Mike.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0