Hur illa är det...

När ens vänner tycker att man ändå är någolunda anständig när man har på sig leggins och bh? De är tydligen vana vid det... Att jag aldrig kan vara klar i tid...

Idag har jag mina nya sockar på mig som jag fick av Isse, kommer sticka upp en snygg rosa kant över kängorna.

Jag har massor med kort att lägga upp, det kommer snart.

Och jag har inte orkat bry mig om mitt bänkskiveproblem idag. Käkat pizza och fikat med Helen istället. När jag kom hem städade jag undan lite och satt sedan och pratade med underbaraste Nettan på msn. Tack för att du finns gumman! Det finns vissa saker som jag bara kan prata med dig om...

Nu dags att återgå till mitt festande i min snygga bruna bh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0