God put a smile upon your face

Har nu varit på Shell och ätit tillsammans med mor, syster och Peter. Sitter framför datorn och röker och mår lite illa för att jag åt så mycket nu. Lyssnar på riktigt bra musik, Coldplay, Multicyde och Hellström bla. Ska strax dra till jobbet och anstränga mig en liten stund. Blir inte länge men det är ju dubbel lön på helgen så det är ju värt det.

Sitter och drömmer mig bort till andra tider, kanske bättre tider, vad vet jag. Just nu är jag bara en liten fis i rymden, en liten fis som gått vilse. Det positiva med att vara en liten vilsen fis är att denna fisen gått ner nästan 2 kg på två veckor. Kanske inte på det mest hälsosamma sättet men alla sätt är bra förutom dom dåliga. Motsäger mig själv men det är jag ganska bra på just nu. Men nåt måste man ju var bra på.

Dags att ta sig i kragen och dra till jobbet. Ta på sig lite varmare kläder innan bara för jag sitter och fryser och skjortorna på jobbet är inte de varmaste. Denna söndagen kanske kommer bli ganska bra ändå.

Kommentarer
Postat av: anna

*kramar om*

2008-02-10 @ 18:21:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0