Fundera tills på lördag

Efter mötet med Miljöpartiet idag så har jag en del att fundera på tills på lördag då vi ska träffas och ha årsmöte. Dock så har jag nästan helt bestämt mig, på torsdag kommer mitt beslut vara fullständigt eftersom jag efter torsdagen kommer vara upptagen med en underbar knas!

Det har varit en bra dag, fast den började lite senare än vad jag velat. Jag har fått lite timmar framöver, dock passar dessa timmar perfekt in med resten av mitt schema. Riktigt skönt. Fikade på Lilla Blå, fick en pratstund med Jojjo. Blev väldigt sur över att någon går och säger saker om mig som inte är sant. Men då vet jag ändå vad folk säger och jag kan dementera det.
Därefter blev det en kopp kaffe hemma hos Cizzi där hon fick in mig på Tradera igen. Hoppas jag vinner auktionen!!! Hon blev väldigt förvånad över min punktlighet (första gången det hände?) dock så var jag inte punktlig till mötet men det var med flit. Alla där är nämligen lika dåliga på att vara punktliga så det kan bli lite kallt medan man väntar.

Nu ska jag kolla lite på Tradera igen, dreggla över vad jag vill ha. Egentligen har jag ju köpstopp men de är ju såååå snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0