Fredagsfika

I fredags så skulle jag och Helen fram till stan för att handla på systemet. Pratade med Chassen och hon skulle lämna in sin bil en stund samma dag. Alltså perfekt att vi hämtade henne, grejade lite på stan och sen lämnade av henne vid bilen igen.

Så jag och Helen tog rosthögen upp till Peugoet där Chassen lämnade in Emopärlan för att sen bege oss till stan. Började på systemet där jag handlade för alldeles för mycket, men det positiva är att jag har kvar till nästa helg. Efter det blev det en fika på Lilla Blå där Helen drack varm choklad, Chassen te och jag kaffe. Riktigt trevligt. Helen fick höra mig och Chassen vara oss själva och vi blev glada när hon inte tog sin jacka och gick.

Därefter blev det en sväng för att beställa klipptid, en sväng till affären och sen åkte vi runt lite på stan.
Alltid trevligt att umgås med brudarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0