Fika och Bitchmys

Idag ringde Jojjo och väckte mig vid kvart i två. Borde kanske sova på nätterna istället för att lägga mig på morgonen? Det blev en fika på Lilla Blå. I några timmar. Jag fick den smarta idén att ha filmkväll medan jag satt där och messade Texas (med kuken) och vi bestämde oss för att ha det. Sen messade jag resten av the bitches, förutom Nanna som kom till fiket och gjorde oss sällskap.

Så sen körde jag hem Nanna och åkte hem för att duscha och ordna innan mitchmyset, dock så fastnade jag i telefon med sötaste Leena i lite över en timme. Så nu väntar jag på att Helen och Bitch ska dyka upp. Texas är ju alltid sen så...
Kommer dock sakna Chassen ikväll, hon har ju rymmit stan och är därför inte med på bitchmyset. Vi som ska se 40-year old virgin.

Men kommer snart mina bitches för att göra min soffa osäker och jag ska försöka göra mig iordning. Det är väl på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0