Discoglasfest

Igår jobbade jag kväll och när jag kom hem så fastnade jag på msn. När Helen kom vid nio hade jag inte kommit in i duschen än. Tog en snabbdusch och gjorde mig iordning väldigt snabbt för att vara mig. Bitch kom hit och sen kom även Beatrice. Vi satt och drack öl, cider, whiskey och likör. Likören intogs i de läckra discoglasen och då släckte vi ner och imponerades av dom än en gång. Vi pratade massor och lyssnade på bra musik. Hade supertrevligt som vanligt. Pratade även med min supercoola pappa en stund.
Därefter drog vi ner till Dagnys, Beatrice var nykter och körde. Underbart! Så kallt som det är nu.





Kommentarer
Postat av: anna

lovar att en ska bli din om jag trycker upp det gumman! massa kram!

2008-02-16 @ 19:43:44
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0