Där regnbågen slutar

Blev riktigt glad i natt när jag blev trött vid 2 och lade ifrån mig Putins Ryssland som jag är på de sista sidorna på. Gissa om jag inte var glad när jag vaknade två timmar senare och inte kunde somna om.

Två cig och 296 sidor senare somnade jag återigen. Då var klockan ungefär 9. Boken som jag läste i natt var Där regnbågen slutar av Cecilia Ahern. Riktigt bra bok. Tror jag kommer läsa ut del 3 under dagen. Boken lånade jag av Chassen igår eftersom jag sträckläste PS Jag älskar dig efter jag hade köpt den. Detta var dock innan jag upptäckte att de har gjort film av den som snart kommer ut.

Idag är det fika och möte på agendan. Om det blir en eller två fikor vet jag inte än. Blir ett möte med miljöpartiet ikväll ändå. Så det är väl bara dags att vakna till och göra nåt med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0