Chasing Cars

Jag är fortfarande inne på att lyssna på lite myspys-musik. Fast sen så är ju mysmusik olika andra för alla, jag tycker personligen att Marilyn Manson kan vara väldigt mysigt att lyssna på.

Jobbat idag. Har dock varit så fruktansvärt slö på jobbet de två senaste dagarna. Tror jag var slö i söndags med på jobbet.

Nu sitter jag framför datorn och väntar på att mitt rosa fina nagellack ska torka. Tur att statoil har öppet till 24 så man slipper stressa. Vilket jag fick göra i lördags ändå eftersom vi hade så gott om tid tills det stängde...

Sökt en massa jobb idag. Håller tummarna att jag får det jag vill ha. Jag vill ju ha heltidsjobb så jag kan byta ut rosthögen. Eller så får man göra som Anna och starta eget och prenumerera på alla bra tidningar genom företaget.

Kommentarer
Postat av: anna

hehe här prnumereras det inte - jag går och botaniserar bland tidningarna på ica
och tobaksaffären ;)
kram!

2008-02-13 @ 00:31:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0