Betongkväll

Ikväll är det alltså Betong. Innan dess så är det fika, systemet, försöka fixa klipptid och handla som gäller. Innan man kommer hem för att fixa iordning sig och sen börja festa.

Eftersom håret inte blev helt svart, min gamla färg lyser igenom, så ska jag köpa en till och får se när jag hinner färga. Ska även försöka få en klipptid så att håret blir lite kortare igen. Jag har aldrig haft så här långt hår innan när jag varit svarthårig så det känns lite konstigt. Dessutom kan jag ju inte ha så mycket längre hår än Chassen eftersom vi är likasamma. Alla som känner oss förstår ironin, ni andra kan dra åt helvete eller nåt.

Kommentarer
Postat av: anna

puss på dig gumman!

2008-02-02 @ 18:09:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0