Bästaste vänner

Igår fikade jag med Johan sen kom Chassen förbi och vi pratade ut lite. Bästaste vänner är alltid totalt ärliga mot varandra, på gott och ont. Ibland kan man säga sårande saker men man gör det av KÄRLEK.

Efter att jag och Johan varit en sväng på ÖoB och handlat lite och pratat skit med Nanna och Stina så körde han hem mig och jag tog en lugn eftermiddag på soffan tillsammans med Cosmopolitan som damp ner i brevinkastet i veckan.

Skämde därefter bort mig själv lite innan Chassen kom. Vi pratade massa skit och drack öl. Därefter kom Våfflan som varit på en annan fest men värden hade somnat så han drog kosan hit. Även Bea kom för att följa med oss ut och dansa. Chassen skippade dock det. Jag och Våfflan körde på handbojjor och när vi kom hem jämförde vi handlederna. På vägen hem så ringde vi Bitch då vi såg att det lyste i hans fönster. Han informerade om att det stod en räv strax bredvid oss. Var lite svårt att få med den på bild. Därefter gick vi alla upp till mig och lagade mat. Sen åkte Ronny & Ragge på denna helgen med.






Kommentarer
Postat av: Chassen

QUEENBITCH OCH LILLBITCH NI RULES!
UNDERBARA ÄR VI ALLIHOPA!
/PRINCESSBITCH

2008-02-17 @ 16:00:07
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0