Måndag igen...

Helgerna går alldeles för snabbt. Inte mycket har man fått gjort och nu är det åter måndag igen och massa att ta itu med. Tvätt som ska vikas, disk som ska diskas. Jag gör ju då verkligen inget på helgen så jag får väl skylla mig själv. Men att umgås är ju alltid trevligare än att vara hemma och greja.

I lördags var det fest hos Johanna som hade fyllt år. Riktigt trevligt förutom att jag var lite sur där ett tag.

Igår var det söndag. Inte mycket hände som vanligt. Umgicks med Martin för att på kvällen träffa Chassen och Jojjo. Det blev Wokstugan och mys. Och enligt Magic 8-ball så kommer jag och Chassen att ha det lite bättre än Jojjo.. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0