Julpynt och demo

Igår tröttnade jag på mig själv helt. Var ute på en shoppingrunda med Jojjo och kände mig allmänt anti. Så jag köpte mig två stjärnor att hänga i fönstren och sa "Här ska fan julpyntas!" så när jag kom hem satte jag på julmusik och började pynta. Jag svor, ville röka, ha pepparkakor, ja det var mycket som var fel. Tvingade hit Jossan med pepparkakor och jag la pyntningen på hyllan, hade ju kommit en bit ändå, och tog fram glöggen. Det var vanlig enkel lättglögg men med en liten skvätt vodka kommer julstämningen lättare. Haha.

Himla trevligt var det att vara social med Jossan en stund. Fick kolla på Prison Break med eftersom hon aldrig missar det. När jag sen skulle lägga mig insåg jag att halva sängen var full med tvätt som skulle vikas. Så det blev att sova på andra sidan sängen.

Idag har jag jobbat men det är inte så mycket på jobbet nu. Jag och Hedvig försökte träffas och framåt halv 12 lyckades vi hamna på samma ställe vid samma tidpunkt. Blev sedan lunch hos mor innan Rosthögen fick köra hem mig i spåren till Falköping. Väl hemma har jag fortsatt pyntat, städat ur skafferiet, myst med Evert och vikt tvätten. Nu har jag lagt ner allt här hemma för dagen för att göra mig klar för att gå till Nanna och dema. Så här borde jag ju inte sitta. Dags att göra sig respektabel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0