Ajajaj!

Nu är jag riktigt trött på det här viruset! Influensan har mig i ett järngrepp och jag kommer ingenstans. Kan inte ens köra bil för att ryggen gör så ont då. Gav upp helt idag och ringde min chef och sa att jag inte kan ta mig till jobbet. Det kändes tungt att kasta in handduken. Speciellt då jag inte brukar ha några problem att jobba när jag är sjuk. Men då brukar jag ha en förkylning och inte en jävla influensa som slår ut allt.

Nu har jag verkligen beklagat mig. Men det är bara för att det är lite synd om mig. Och i morgon är nyår. Jag har varit sjuk sen juldagen. Jag är fortfarande sjuk. Det suger.

Jag har haft supertrevligt besök. Det lite jobbiga har dock varit att mitt besök har fått ta hand om mig istället för att hitta på massa saker med mig.

Och jag saknar verkligen pojkarna.

Kommentarer
Postat av: Helen

stackars Åsa... Åsa får bli frisk nu tycker Helen... :)

hoppas att Åsa kan ha ett bra nyår ändå!



Massvis med kramar från Helen

2008-12-31 @ 12:28:32
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh vad tråkigt att du är sjuk... Hoppas att du mår bättre snart... Ha det bäst.. Kram ("Charlottas") Annika

2009-01-02 @ 18:07:18
URL: http://nikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0