The sunday... Or maybe rainday?

Hade födelsedagsfest igår tillsammans med massa älskade vänner. Hade jättetrevligt och fick massa trevliga presenter som alla finns att se på min bilddagbok.

Söndagen har tillbringats först med Bennie på soffan framför film. När han sedan hade åkt hem satt jag framför datorn och laddade upp alla bilder. Nu på kvällen kom gulligaste Chassen hit med pizza och vi har kollat på Hancock. Hon hjälpte mig även att göra iordning luggen samt rensa ur mina gamla fotoalbum på bilder som mitt ex ska ha istället för mig. Ska försöka åka ut till hans far med dom i veckan. Många minnen kom över mig. Både bra och dåliga. Men det känns som om det var evigheter sen nu. En helt annan tid. Men det var det oxå. Jag är en annan människa idag. Men det var en lagom grå dag för att ta itu med det.

Nu ska jag sluta tänka tillbaka och istället prata med Leena en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0