Städning och mobiltrassel

Efter att jag kom hem idag så satt jag igång att städa inför min stundande födelsedag. Jag är nu praktiskt taget klar med ett rum förutom att golvet ska torkas. Det vill säga att jag slöstädat idag medan jag i själva verket har ganska bråttom... Det är redan på torsdag och imorn har jag andra planer.

Men en del är gjort iaf. Det ser bättre ut nu än när jag kom hem. Vilket är ett framsteg från igår för då såg det värre ut efter att jag hade börjat. Hoppas att det blir bättre väder så jag kan putsa fönstrena med (eller så hoppas jag att vädret håller i sig så jag slipper... svårt att bestämma mig där...)

Fått iväg en del mess om att jag firar födelsedagen till helgen med. Upptäckte dock att jag saknade några nummer sen jag bytte tillbaka till min gamla mobil. Som tur är så finns ju msn och andra bra grejer så man kan kontakta folk ändå.

Jaja, men nu borde jag ta och lägga mig snart. Är en dag imorgon med då jag förhoppningsvis hinner städa ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0