Otroligt!

Igår var jag i säng tidigt! Fick dock ett mess framåt halv 12 som jag vaknade av. Hade då sovit i kanske en kvart så det var irriterande. Men tanken på att min helg snart börjar så lyckades jag slita mig från sängen. När jag kollade ut ville jag dock återvända. Kommer få ta paraplyet ut till bilen.

Strax innan jag slutade jobba igår så ringde de från kommunen och berättade resultat från nämndmötet igår. Priset för tillstånd att hålla orm är nu nere på 375! Nu är det inte mycket kvar innan jag kan skaffa min orm.

Efter jobbet träffade jag Hedvig och Saga. Vi gick och åt på Gränden tillsammans med Jimmy. Det var riktigt trevligt. Dock kan en sjövild Saga gå en övertrött Åsa på nerverna. Och maten! Hur god som helst. Vi åt alla massor och fick smälta maten en del innan vi orkade ta oss därifrån.

Kom ut till skogen sen där jag och mor letade svamp. Dock så stod det klart ganska tidigt att andra har varit och lensat mitt braiga svampställe. Lite hittade vi dock och detta var jag och lämnade på kvällen. Förut så fick min dåvarande kille all svamp men nu är det Chassen som har fått äran.

Måste greja med min dator med... Orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0