One day left

Imorgon är alltså den hemska dagen. Dagen då jag blir ett år äldre. Eller enligt mig 21. Jag har massor kvar att göra tills dess, massa kvar att städa här hemma.

Igår kväll var jag på möhippa istället för att vara hemma och städa. Var inte hemma förrän vid 12, ganska sent om man går upp innan 6 på morgonen. Så jag är lagom pigg idag. Och tanken på att jag ska städa en hall, ett vardagsrum samt ett kök efter jobbet får mig bara att vilja vända tillbaka till sängen. Min mjuka sköna säng... Mycket hellre än att sätta mig i en bil och åka och jobba.

Måste tanka med. Känns inte bra med tanke på att jag redan nästan är pank. Det är nog så att pengar inte tycker om mig eftersom dom inte vill stanna längre än några dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0