Nu är det dags!

Jag måste verkligen ta mig i kragen och vända denna nedåtgåenden trenden. Lägenheten ser hemsk ut, kan ju inte ens med att släppa in folk och folk kommer för att kolla på Evert.

Nu har det varit två dagar då jag jobbat både förmiddag och kväll. Förmiddagarna har jag tillbringat på biblioteket i Tidaholm och kvällarna på ÖoB. Idag ska jag tillbringa förmiddagen på samma ställe som vanligt men kvällen ska jag tillbringa i en bil med Eb ute i Floby. Nämligen på bilbingo. Emellan jobb och nöja hoppas jag dock hinna med både disk, tvätt och massa Evertmys då han äntligen smält maten så vi kan gosa igen.

Jag har så mycket att göra och så lite tid.

Hämtade ut en ny mobil igår med. Känns skönt att slippa min gamla igen. Men hoppas verkligen att den här funkar bättre. Annars blir jag ledsen. Efter jobbet idag blir det lunch i Tidaholm med tillsammans med mor. Hoppas att Trollan mår bra så man hinner träffa dom lite med. Kanske inte så konstigt att jag inte har tid med allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0