Nojat klart

Igår blev det färdignojat. Jag fick hjälp av Chassen och ta tag i allt. Jag blev besviken. När tanken slagit rot så är det svårt att inte bli besviken.

Ska strax till jobbet. Var lite orolig igår att jag inte skulle komma upp idag men la mig sen redan vid halv 11. Hade inget uppe att göra förutom att tänka på allt så jag la mig med en bok. Läste tills jag slockande vilket var behövligt. Så nu kan jag vara ledig på torsdag om det är så att jobbet tillåter (är lite mycket i veckan så man kanske får skjuta på den lediga dagen...). Pratar på att hitta på nåt ikväll. Förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Fia

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag:).

Om du är sugen på en ny design så har jag designutlottning i min blogg, check it out:)

2008-08-19 @ 06:43:11
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0