Matdagen

Igår var det matdag. Inte bara för Evert utan oxå för mig. När Evert hade fått sin mat så började ett matmaraton för mig. Jag slängde i mig lite mer än en halv pizza, hade lite bråttom för jag blev inringd på jobb. När jag slutade så bjöd jag hem Nanna film och våfflor.

Massa våfflor blev det, vi åt friskt. Några chips slank ner efteråt. Filmen var riktigt bra. Och idag kan jag inte bestämma mig för om jag är illamående och hungrig eller illamående och mätt.

Idag kommer det liksom igår att bli två jobb igen, men det passar kanske ganska bra nu när Evert smälter maten och jag försöker låta honom vara i fred så mycket som möjligt.

Och just det ja, matningen gick jättesmidigt. Evert är världens duktigaste. Fast det kommer dröja innan jag vänjer mig vid det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0