Massa känslor men ändå tom...

Jag går mellan att känna massor känslor, så mycket så att jag nästan spricker till att emellanåt känna mig tom. Var i Mariestad i lördags. Ögonblicket med känslor då var när jag fick en arm runt mig och när jag kollade så var det min underbare bror. Annars så var jag rätt tom i lördags ända till Within Temptation kom upp på scenen.


Och nu är det måndag igen. Känner mig inte beredd på det. Skulle behöva helg några dagar till. Dels för att få ordning på alla mina känslor som emellanåt överväldigar mig men oxå för att städa lägenheten så att den är iordning dagen då jag blir ett år äldre som kommer i veckan. Men istället får jag sätta mig i rosthögen och åka och jobba i några timmar. Och lyssna på Within Temptations låt What have you done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0