Evert

Idag vaknade jag ganska sent, gick upp och läst min mail, ringde syster och tog med henne till Mariestad för att kolla på en raring som jag trodde var Evert.

Väl där så inser jag med en gång att det är Evert. Åkte hem glad och lycklig. Väl hemma så drack vi lite kaffe, alltså jag och syster. Även Cizzi kom förbi. Det stack i mitt hjärta då jag fick lämna Evert för att åka och jobba några timmar på ÖoB då det var total kris.

Nu på kvällen så har jag haft ute Evert igen, han bet mig inte alls denna gången vilket han gjorde första gången jag höll honom. Dock så känns det mer att sticka sig på en nål än bli biten av Evert så han får bita på tills han känner sig säker.

Kolla in min bilddagbok för de första av många bilder på Evert. Han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0