En tisdag i Tidaholm

Idag kommer jag ha en tisdag i Tidaholm. Först ska jag jobba några timmar sen vankas det lunch mors jobb idag igen. Pannkakor. Mums!

Därefter ska jag hälsa på exets familj. Ska lämna lite saker och dessutom se om jag hittar lite. Hoppas bara att grejerna står ute hos dom. Och att jag slipper rota bland dom för det känns lite fel.

Sen kommer syster med bussen och vi ska tillsammans med mor åka på bilbingo i Ekedalen. Det var längesen jag var på bilbingo med syster nu. Så jag antar att jag inte är hemma förrän sent. Och jag som är så trött. När väckarklockan ringde så kom jag fram till att jag inte hade något minne av att mobilen ringt innan. Och jag minns inte hur jag fick av väckarklockan.

Känner mig inte beredd att åka och jobba. Men har väl inget val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0