Dagen då allt och inget har hänt

Började dagen idag med att få reda på att jag fick vara kvar längre på jobbet än bara denna veckan. Kan bli hela september ut. Riktigt skönt.

Åt lunch tillsammans med mor på hennes jobb. Riktigt god mat och trevligt sällskap.

Väl tillbaka i Falköping åkte jag till ÖoB och pratade med lite folk, fick papper underskrivna och drog vidare till AF. Det kändes hemskt att vara där. Men medan jag satt där såg jag Torgny komma ut. Satt och hoppades att eftersom besöket innan mig drog ut så på tiden att han skulle komma ut igen och att jag fick prata med honom. Och det måste ha varit min lyckodag eftersom jag fick prata med honom sen. Han är utan tvekan den bästa arbetsförmedlaren jag vet.

Hemma slöade jag framför datorn samt faktiskt gjorde lite nyttigheter som att söka lite jobb. Disken sköt jag framför mig och det får jag lida för på onsdag nu. Drog ut massa på tiden och helt plötsligt fick jag ett mess från Ann som frågade om jag kom på mötet idag. Tydligen så var sommaruppehållet över och det var dags för miljöpartiets måndagsmöten igen.

Jag blev väldigt inspirerad av mötet. Har bestämt vad som ska stå i nästa medlemsblad nu. En chefsredaktör får väl ta sitt ansvar. Nu gäller det bara att skriva den texten jag ska stå för samt vänta på att resten som ska stå med blir klart.

Och nu ska jag försöka sova. Blir så satans trött när jag bara sover 5-6 timmar per natt. Och massa saker att göra imorn.

Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0