Då var man gammal...

Firade födelsedag i torsdags tillsammans med familjen. Var riktigt mysigt. Trevligt att de kom på sitt årliga besök *host*
Ligger bilder på en del av presenterna på min bilddagbok. Fler bilder väntas.

Igår var det bröllop. Jättemysigt men grusades lite av en huvudvärk som hade slagit bo i mig. Bilder finns även från det. Har valt att lägga upp bilderna där eftersom jag inte fixat iordning bildbehandlingsprogram på nya datorn och därför tar det så lång tid för bloggen att öppnas om jag lägger ut dom.

Ikväll är det fest. Fira att man återigen blivit 21... Hehe. Men först fika med syster yster och förbereda både mig och lägenheten för kvällen. Antar att min halva veckas städning kommer bli ganska ogjord nu men det är bara att ta nya tag nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0