Bilbingo och orm

Igår stannade jag kvar i Tidaholm som bestämt. Efter att jag hade lunchat mors jobb så åkte jag ut till Sally för att lämna lite saker. Vi pratade en stund och jag var även hos grannen och kollade på ormen han skulle sälja.

Hittade mors bärbara och satt sen vid den när hon kom hem. En stund innan bilbingon så började det regna. Tänkte att det var ett av de vanliga regnen som går över efter en stund... Eller vanliga och vanliga... Det har ju varit så det sista. Men så var det ringa. Regnade över halva bingon och när det väl lättade så duggade det istället. Inget vann vi men hade en kväll tillsammans med mor och syster.

Och nu är det återigen dags för att åka och jobba. Längtar till fredag och sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0