Sovmorgon och fika

Idag hade jag bestämt för att ha sovmorgon. När jag då vaknade halv 8 så vägrade jag att gå upp. Även när jag vaknade kl 8, halv 9 samt vid 9. Skönt att notoriskt kunna vägra att gå upp. När jag väl kom upp fick jag med från Jojjo som undrade om vi skulle fika. Så jag gjorde mig iordning och vi drog iväg till stan och tog en fika på Lilla Blå. Även Nanna och Texas (med Kuken) kom förbi och sa hej till oss medan vi satt där. Blev bestämt att vi ska kolla på film ikväll. Vi ska se En riddares historia.

  


Väl hemma så har jag och sambo suttit och pratat och jag har tagit tag i disken och tvätten. Ska strax ringa min baby och kolla hur hon mår. Imorgon besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0