Shoppingturen

Som jag berättat tidigare så var jag med mor och syster på shoppingtur igår. Idag tänkte jag berätta vad som inhandlades. Åt mig alltså.

Stadium hittade jag ett par nya svarta träningsbyxor, känns bra med tanke på att mina gamla är för stora. Hittade även en väska som jag kan ha när jag åker bort istället för att låna väskor eller som jag fick göra sist, köra på en liten ryggsäck samt en tygkasse.... Inne på Lush hade jag lite beslutsångest över vilken tvål jag skulle satsa på denna gången men bestämde mig slutligen för att köra på Sea Vegetable. Ska bli kul att testa och se om jag tycker lika bra om den som min gamla. Mysig färg med... Som sambo säger, havsfärg. Dessutom hittade jag en t-shirt som riktigt skrek Åsa på BikBok.

  

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en trevlig kväll =)

2008-04-16 @ 18:33:32
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: anna

åh! skitsnygg t-shirt ju!!
me want it too!

pusspuss!

2008-04-17 @ 12:53:18
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0