Pendling

De två senaste dygnen har jag pendlat mellan att vara glad och anti. Att jag varit glad behöver väl ingen närmare förklaring, brukar ju oftast vara det. Men sen har jag varit ovanligt mycket anti.

Jag har funderat på varför och kommit fram till följande anledningar:
- En av mina bästa vänner är dålig och ligger på sjukhus och dom har ännu inte hittat felet
- Världen är full av idioter, många av dessa är killar som tyvärr inte tänker med annat än deras kuk vilket reducerar deras hjärnkapacitet till typ noll
- Vissa av mina nära mår inte bra psykiskt och jag kan inte hjälpa dom mer än att bara vara där
- Hur jag än vrider och vänder på det så är min ekonomi bajs
- Mitt hår bara hänger och ser tråkigt ut. Det är nyfärgat och fint så men jag har verkligen haft två dåliga hårdagar och det kan göra vilken tjej som helst anti

Men när jag vaknar så är det en ny dag, även en ny vecka. Då börjar allt om igen. Och jag ska försöka vara mindre anti. Får kramas lite mer så ska det nog gå bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0