Öh.. va?

Idag vaknade jag av att klockan ringde kl 11, skönt att sova lite efter två dagars arbete tillsammans med två nätter med 6 timmars sömn sammanlagt. Eftersom jag hörde att duschen var igång så snozade jag tills den var avstängd sen gick jag upp och gjorde Ramona sällskap innan hon åkte upp till Stockholm över helgen. Jag körde henne till stationen för att efter det hämta upp Jojjo för att fikaLärCenter med henne. Flera gånger medan jag var där fick jag höra att folk inte kände igen mig. De tyckte att jag såg välbekant ut men det kopplade inte att det var jag. Konstigt om jag inte hade sett välbekant ut eftersom jag tillbringat över två år i receptionen där.

Var på Vårmarknaden med Nanna. Där träffade vi Bitch tillsammans med hans syster, Texas (med Kuken) och även Jojjo sprang vi på. Många bitches på stan idag. Shoppade loss (hade inte kollat mitt konto innan...) med en snygg t-shirt som jag tyckte passade mig.

Pratade med älskade Chassen i telefon. Ska hälsa på henne imorgon och ta med massa böcker som sjuklingen kan läsa. Nu så har jag lagt en disk i blöt och pratat med far, mor och syster i telefon. Endast bror jag inte pratat med.

Fått svar på en fråga som gnatat mig samtidigt som jag börjat undra hur vissa tänker.

Och jag har glömt att äta. Typiskt. Och jag har glömt att handla. Måste försöka komma ihåg det imorgon, både äta och handla. Får försöka pricka in det i mitt schema som består av Skövdetur med besök på Volvo och KSS därefter hem och fika med syster. Kvällen kommer förmodligen fördrivas i min soffa tillsammans med alla andra som har sluuuut på kontot eller inte vill gå ut.

Kommentarer
Postat av: anna

massor av kramar till min fina vän åsa! kram!

2008-04-04 @ 00:38:55
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0