I sista minuten...

I natt så hade jag och sambo ett nattligt möte vid fläkten, ingen av oss kunde sova så halv 2 var vi uppe och rökte. Ramona gick upp först och jag hörde att hon gick och rökte och klev upp jag med.

När klockan ringde vid halv 8 var jag inte alls pigg på att gå upp. Men jag och sambo möttes vid fläkten igen. Ringde några samtal om helgen och fixade så att jag kan dra till Göteborg imorgon. Bennie skulle ju kommit hit men då bilen krånglar åker jag dit.

Ett besök på AF där jag fick reda på att det var dags att upprätta ny handlingsplan. Tur att jag fick för mig att gå dit... Hittade inte min gamla handlingsplan och var lite rädd att jag var illa ute...

Fika på Lilla Blå, först med sambo sen kom även syster. Blev en del äventyr med syster innan jag drog hem och käkade innan jobbet. Väl på jobbet så insåg jag hur trött jag egentligen var...

Men nu så börjar jag vakna till.... Ovanligt. Packa lite till. Jobbar några timmar innan jag åker imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0