Födelsedagar och fest

I torsdags tog jag tåget till Göteborg för att fira Bennie som fyllde 26. För första gången så fick jag kaffe när jag var där och han skämde bort mig riktigt sen efteråt med kaffe typ varje dag. På fredagen ställde Bennie till med fest. Alkoholen flödade, sockar blev rullade och för första gången på jag vet inte hur länge festade jag utan min bitches.

På lördagen bjöd Bennies far på restaurang, vi åt mongolisk barbaque och på kvällen bjöd jag Bennie på bio, vi såg 10,000 BC. Den levde inte upp till förväntningarna dock.

Åkte hem igår för att jobba idag. Efter bara lite mer än två timmars sömn var det väldigt segt att gå upp. Hoppas att jag somnar tidigt ikväll så jag orkar mer imorn.

Bilder från helgens äventyr i Göteborg med en miniserie om manlig vänskap :P
   
   
   

Kommentarer
Postat av: Helen

låter som du har haft en härlig helg...
När e det dags för dig att festa med bitches igen???

2008-04-01 @ 21:59:30
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0