En liten kopp kaffe

Just nu sitter jag framför datorn med en kopp Presso, har precis sminkat mig och gjort mig klar för att dra iväg till jobbet om några minuter.
Idag gick vi upp tidigt och var på LärCenter innan 10. Det blev fika och massa prat. När jag var där idag så kände jag faktiskt att jag saknade att jobba där. Inte så att jag saknar jobbet i sig men jag hade ju de bästa jobbarkompisarna. Därefter drog vi hem och bytte om och gick iväg till gymet. Det var alldeles för längesen jag var där. Jag insåg hur längesen det var när jag körde en maskin och satt och kollade i spegeln, det var inte alls samma Åsa som var där sist. Det var en stor skillnad, inte bara att jag klippt mig och färgat håret utan maskinen syndes ju mycket bättre med.

När jag och sambo kom hem igen så började vi städa. Så nu ser det riktigt nice ut här. Vi sparade dock lite tills imorgon med. Disken sparar jag till kvällen eftersom jag kände att jag hellre la tiden på att duscha och äta innan jobbet.

Jag hoppas jag tog det tillräckligt lugnt på gymet så jag kommer upp ur sängen imorn... Hatar att ha träningsvärk så jag tog det någolunda lugnt och stretchade efteråt. Och med någolunda lugnt menar jag att jag tog av nåt kilo på vikterna och körde sedan kondition tills jag inte knappt kunde andas längre. Jag är ganska envis, tränar tills min ansträngningsastma sätter in och tycker jag inte att jag tränat klart så fortsätter jag efter att medicinen verkat.

Nä, nu jobb.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad duktig du är!!! Stolt över dig!!!

2008-04-08 @ 18:19:42
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0