En förmiddag med min BABY!

Efter tre timmars sömn så satte rosthögen fart mot Skövde och Volvo för informationsträff. Jag gjorde mitt bästa och får nu se vad som händer. Det roligaste med allt var att jag träffade Maria där.

Efter att jag var klar så rullade jag vidare till KSS för att hälsa på min älskade Chassen som låg i sjukhussängen och såg blek och ömklig ut. Och snäll som jag är berättar jag för henne hur blek och glansig hon är. Vad ska man annars ha vänner till? Tyckte dock synd om henne. Massa stick överallt efter att dom försökt få ut det blod som finns kvar i henne samt hemska blåmärken som dom lämnat.

Vi läste Cosmo, pratade och skrattade. Läkaren kom och berättade för Chassen att hon kunde få åka hem och baby blev jätteglad. Jag stannade kvar för att köra hem henne. Innan så hann maten serveras. Den var lika osmaklig som den såg ut. Eller den såg nog äckligare ut... Bilderna säger ju allt...

Efter maten så drog vi istället till Donken och köpte varsitt HappyMeal. Blev en riktigt trevlig bilfärd hem. Dock så kändes det hur trött jag egentligen är...

   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0