Dagens lärdom

Idag har jag lärt mig att även om ett par 11 håls Underground är jättesköna att gå i och att dansa i så passar dom sig inte för att gå i en hel dag. Jag har ont, ont, ont.

Åkte in vid 11 till Göteborg Central och mötte mor och syster för en dag med shopping. Därefter var det spring i affärer med behövliga pauser såsom fika, mat och rökning. Vad jag shoppat kommer senare, typ imorgon. Sen jag kom hem så har jag suttit framför datorn, blivit utlurad på en promenad av Jojjo samt legat på soffan och kollat på film efter jag kom hem eftersom jag inte orkade stå på fötterna mer. Jag hade ont innan jag gick ut på promenad och efter en promenad på lite mer än 6400 steg (Jojjo hade på sig stegräknare) så ville fötterna inte vara med mer. Vi gick åt höger, vi gick åt vänster, vi gick helt oplanerat förutom ett stopp på Pressbyrån då jag fick ett sug efter varm choklad.

Så det blev soffan samt filmen 10 things I hate about you. Blev ju lite såld på Heath Ledger i och med Casanova. Nu har jag kommit upp ur soffan och funderar på att dra mig mot sängen. Det är väl allt mina fötter orkar mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0