Basist eller?

Igår varierade mitt humör väldigt mycket.... Det slutade med att jag drog hem till Chassen för att kolla på hur Slynan såg ut i nyplattat hår. Det blev många skratt, varm choklad och godis. Mys, mys, mys.

   
  

För mer bilder på en basist med plattat hår gå till Chassens blogg :)

Just nu är jag hos min far i Mariestad, grillat och druckit lite öl. Nu ska jag prova whiskey, har två glas med två olika sorter och ska se vilken jag tycker bäst om. Farligt.... Men nice är det att rymma stan ibland och umgås med familjen istället. Även sötaste bror har varit här en sväng. Dock så har en stund gått åt till att blogga. Men eftersom jag druckit öl så stannar jag tills imorn.

Kommentarer
Postat av: Chassen

Puckopåse är gott gott gott =P

2008-04-27 @ 12:08:37
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0