Ärlighet

Hur ärliga ska kompisar vara mot varandra egentligen? Eftersom jag är en extremt ärlig person (förutom när det kommer till några få saker som min ålder... speciellt i vissa situationer.... och såna saker som inte är riktade mot någon person)

Ska man berätta för en tjejkompis att hon är glansig och behöver pudra sig? Säga att rumpan växer fem storlekar i ett visst par byxor? Att de beter sig som idioter och borde försöka se det från andra sidan med?

För mig är detta självklarheter att säga. Vi är ju kompisar, vi måste kunna vara ärliga mot varandra. Och skulle min mascara sitta halvvägs ner till knäna skulle jag vilja att min kompis påpekade detta. Men vissa tycker inte att man ska vara hur ärlig som helst. Men om man känner sig hängig är det inte bättre att höra att man ser ut som man känner sig än att folk ljuger?

Nä, nu blir det promenad istället för funderingar. Eller ja, promenad tillsammans med Jojjo och massa snack :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Ärlighet varar längst tycker jag iaf...
till mig får du säga att jag ser "mer död ut än levande" om jag gör det.. hihi eller du fattar hur jag menar.. hihi
ha det toppen kram kram //Hälän

2008-04-16 @ 11:52:50
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0