Vem behöver arbete för att bli trött?

Som vanligt så somnade jag sent igår, kan bero på allt pratandes. Jaja. Får väl lägga mig tidigt idag (som om det skulle kunna hända...)

Vaknade tidigt men gick inte upp förrän Eb ringde och bad om hjälp. Jag kunde inte säga nej och åkte ut till henne. Blev ett lass med ved kört idag. Träning! Upptäckte att det går mycket snabbare att få av ved från en släpköra om man står på kärran och kastar vedträden bakåt, förslagsvis mellan benen... Hm....

Nanna hämtade mig sen och körde hem mig. Prat, prat, prat. Hon fick truckkort idag, Grattis :)

Cizzi kom förbi en sväng med. Men jag är inget bra sällskap idag känner jag. Men det kan man ju inte alltid vara. Och nu ska jag gå tillbaka till soffan och mysa ner mig.

Kommentarer
Postat av: helen

halloj jag köper lite varstans ifrån... lite har jag köpt ifrån pagoni.se på
internet .. eller parlshoppen.se
hmm o sen lite varstans när jag har varit i olika städer o hittar ngn butik...
ha det toppen ska plugga lite nu iaf.. synes

2007-09-27 @ 15:05:35
URL: http://kjellin.blogg.se
Postat av: anna

men du behöber ju inte påminna MIG om börjes blandning..huga..haha
hur mås det med åsa?
puss

2007-09-27 @ 18:17:40
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0