Töntigt....

Att lämna anonyma kommentarer... Vågar man inte stå för det man har att säga? Jag står för allt jag säger. Även de saker jag kläcker på fyllan som kanske inte skulle sagt...

Denna dagen har gått snabbt, upp tidigt, en sväng förbi mitt gamla jobb där jag lämnade in nycklar och passerkort men även fikade och pratade med gamla arbetskamrater. Kan man annat än att tycka om dom?

Fick inte tag på Jojjo, hon skulle följt med till Skara, försökte med Nanna men hon svarade inte så jag åkte upp till Ö&b och hälsade på henne. Pratade nårga ord innan jag helt ensam fick bege mig till Skara. In på Slöjd-Detaljer och shoppade loss för nästan 500 men missade att köpa en  av de viktigaste sakerna, nämligen guldfärgade lås. Jaja, en anledning till att kanske åka till Jönköping och gå på Hobbyglädje? Passade även på att åka förbi Jula och införskaffa ett tangentbord som inte luktar sur mjölk... att jag ska vara så klumpig ibland...

Sen dess har jag kört in ved samt pratat med älskade Ramona i telefon länge. Nu känner jag dock av lite huvudvärk, kanske inte så bra att gå i över en timme och hålla fast mobilen mellan örat och axeln... Man lär sig nåt nytt varje dag.

Snart ska jag till Nanna och slappa. Nice! Skönt efter en hel eftermiddag med hårt arbete.

Kommentarer
Postat av: helen

Halloj en liten fråga vart ligger den affären Hobbyglädje i jkp??

2007-09-28 @ 18:26:40
URL: http://kjellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0