Städning, fast sitter tydligen fast...

Bränt en skiva med Disturbed tills ikväll. Måste ju ha lite musik att lyssna på medan vi sitter här och umgås. Älskade vänner är alltid välkomna till mig! Och alla mina vänner är älskade!

Var ute i garaget förut när jag kom hem från Skara. Träffade bilmekanikern och lämnade över ett flak öl som tack för hjälpen. Man måste ta hand om dom som hjälper en.

Snart mat. Grekiskt på Athena. Nice! Kanske borde göra iordning mig lite mer men det orkar jag inte. Måste städa det sista med eftersom festen kanske sätter igång innan jag kommer hem. Då måste det ju vara ordning. Jag har blivit pedantisk igen. Skinande rent för att ha fest... Dom som kommer först ser det ju iaf..

Dags att göra något av dagen... Eller kvällen. Oj, bara en timme tills jag ska äta. Bråttom!

Och skorna från dagens outfit från förra inlägget vet jag inte vad det är... Förutom vad vi kallar dom nu förtiden, de är allmänt kända som rökskorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0