Städa, städa, städa

Det är vad jag borde göra efter helgen. Hittills så har jag plockat ihop tomburkarna. Fy vad jag inte är på humör för att städa. Men fortsätter jag i denna takten så blir jag väl klar till nästa helg.

Fastnade framför datorn igår, kom i säng jättesent så jag är inte så pigg idag. Funderar ändock på att åka ut till Eb och jobba lite. Känner att jag behöver röra på mig. Först så borde jag dock laga mat och innan jag kan laga mat så måste jag diska så jag skjuter det på framtiden.

Igår träffade jag Jojjo, vi gick på en promenad där vi pratade och rökte. Hamnade på Ica då vi konstaterad att jucie vore väldigt gott. Juice är bra som vätskepåfyllnad. Köpte även pucko som jag så smart sedan hällde över halva tangentbordet. Vissa tangenter går väldigt segt idag! Men det fungerar än :)

Nanna kom förbi med och hämtade alla saker som hon hade lämnat här i lördags. Vi pratade och pratade. Man har så bra vänner. Chassen kom inte förbi... Lite bakis måtro?

Imorgon ska jag och Jojjo till Skövde för att ta en liten shoppingdag. Min lön har ännu inte kommit men det har ju hennes. Så hittar jag en snygg kappa så kanske jag köper den. Får ju passa på medan man är där :)

Nä, städa. Japp. Tråkigt! Bråttom. Mycket att göra. Möte med Mp kl 6 med. Som nästan alla andra måndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0