Sömnlös natt

La mig hyfsat tidigt igår för att gå upp tidigt idag och förbereda mig inför morgondagen då jag ska upp tidigt och jobba. Men inte kunde jag somna. Istället kom jag på det faktum att jag har två nya hål i mitt "telefonöra"! Jädra headset! Så min klippning får vänta och jag ska införskaffa nya örhängen som bättre kommer överens med headsetet imorgon. Allt för jobbet... Eller?

Jag är dock väldigt pigg idag för att inte sovit många timmar. Förvånande! Haha. Ska strax äta lite och sen testa min lilla rosthög som inte lät glad igår på vägen hem från Tidaholm. Se om den klarar Skövde idag.

Lite blandad kompott av bilder, dels ett salladshuvud (?), Dennis som poserar på fest, kort på Chassen när hon tar kort på mig och massa ego kort på Nanna. Det är som så att en kamera är inte privat i våra sällskap utan känner man för det så grabbar man tag i närmsta kamera och tar en massa kort. Underbart folk, man har världens roligaste vänner!

image182

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hahaha! Jag gillar verkligen bröstkortet på mig! Men var du tvungen att lägga upp egokorten på mig? Tack o lov att det inte var alla, då hade du inte haft annat att göra på en vecka!

2007-09-20 @ 16:19:50
URL: http://moonglow.blogg.se
Postat av: Chassen

FY FAN vilket kort.
I´ll get back at you :P

2007-09-20 @ 22:27:32
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0