Sommarkänslor

Vaknade alldeles för sent idag som vanligt. Gick ut på balkongen för min morgoncig och möttes av en skön sol. Jag kommer inte stanna hemma länge till idag, vill ut!

Jag letade upp lite somriga bilder från Ebs trädgård och fann dessa

image129

Trots att jag vaknar upp och upptäcker att magen är uppsvälld av en anledning så är jag bara lycklig idag. Solen skiner, jag har världens underbarast vänner och livet leker.

Ok, jag är arbetslös, måste vända på varenda krona för att få det att gå ihop hela månaden men idag bryr det mig inte alls.

Det är underbart när allt som behövs för att må bra är lite sol och en nystädad lägenhet. Och idag ska jag träffa underbara vänner, dels kommer Cizzi förbi på en kopp kaffe strax sen ska jag träffa underbara Hedvig och Saga.

Kommentarer
Postat av: anna

självklart baby!
låt the kaffe puttra!
puss!

2007-09-05 @ 16:10:53
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0