Shoppoholic

Japp, sitter och väntar på att få bege mig hemåt. Samtidigt så sitter jag och surfar runt och suktar efter en ny snygg höstkappa. Jag vill ha! Jag måste ha! Kan ju inte gå och frysa i höst...

Konstaterande för dagen:

* De har bytt toalettpapper på mitt gamla jobb
* Det ringer inte många på numret jag har suttit på idag
* Det är tråkigt att jobba när det inte finns något att göra
* Mina händer är iskall
* Livet vore väldigt tråkigt om msn inte fanns


Så nu sitter jag och tittar mot dörren och har nedräkning tills dess att jag får gå hem för dagen. Hem till lägenheten där disken väntar samt tvätten som jag körde igång innan jag åkte till jobbet.
Hem till min lägenhet och fortsätta denna suktan efter en ny kappa. En kappa som skulle passa perfekt ihop med min sjal och mössa. En kappa att möta hösten i.

Hm... är man singel och inte har någon att möta en ny årstid med så funkar det ganska bra med en kappa istället. Och jag har faktiskt hellre kappbeskymmer än killproblem. En kappa är mycket enklare att ha att göra med än en kille. Och en kappa värmer en nästan alltid (kanske inte om det är tjugo minus ute...) men det är ju inte alltid killen ställer upp på det. En kappa kostar ju lite men vad kostar inte idag? Och det är bara en engångskostnad. Killar lägger man ner massa pengar på för att se snygg inför, en kappa gör en snygg.
Så inför hösten får jag satsa på att skaffa mig en snygg kappa. Kille kommer i andra hand.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Väldigt bra argument för att skaffa en kappa istället för en kille...men hur bra kysser den?

2007-09-21 @ 19:48:45
URL: http://moonglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0